Tips en Advies,

Tips en Advies
Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen over brood en gebak.

Wat doet Lekker en Meer.eu met mijn gegevens?
Lekker en Meer bewaart na de bestelling de persoonsgegevens alleen voor u en doet verder niets met uw gegevens. Daarnaast houdt Lekker en Meer.eu u per e-mail op de hoogte van acties en aanbiedingen.

Hoe neem ik contact op over mijn facturen of betalingen?
Indien u een vraag heeft over uw betalingen of facturen en u kunt het antwoord niet vinden op deze pagina of op het tabblad ‘Veel gestelde vragen’, dan kunt u uw vraag voor een snelle en juiste afhandeling sturen naar info@lekkerenmeer.eu Vermeldt u hierbij alstublieft de volgende gegevens:
  • Het bestel- of factuurnummer
  • Het betaalde bedrag
  • De datum van betaling
  • Het rekeningnummer waarnaar u het bedrag heeft overgemaakt
  • Het betalingskenmerk dat op uw afschrift vermeldt staat
  • De door u gebruikte bankrekening
  • De naam van de rekeninghouder
Hoe kan ik een kopie van mijn factuur krijgen? 
Voor uw administratie kunt u zelf een exacte kopie van uw factuur printen. Een kopie van de factuur treft u in uw email na plaatsen van uw bestelling. Bent u uw factuur kwijt of wilt u nog een kopie van uw factuur stuur dan een email naar info@lekkerenmeer.eu Vermeldt u hierbij alstublieft duidelijk uw persoonsgegevens en uw adres. Een factuur wordt binnen 3 werkdagen naar uw e-mail verstuurd.

*De gegevens op een kopie factuur kunnen niet veranderd of aangepast worden.

Verzendkosten
Onze verzendkosten zijn voor afleveradressen in Nederland tegen een vast bedrag van € 6,00 tot een gewicht van 20 kilo. Voor verzendkosten naar het buitenland, kunt u contact opnemen met de klantenservice. Indien u uw producten komt ophalen kunt u de kortingscode ophalen invoeren. De korting van de verzendkosten wordt dan direct verrekend.

Heb je een vraag voor onze klantenservice?
Heb je het antwoord op uw vraag niet gevonden? Stuur dan een email naar info@lekkerenmeer.eu en stel uw vraag. Vergeet niet de productgegevens en datum van bestelling erbij te vermelden. Uw vraag wordt zo spoedig mogelijk beantwoord. U kunt ook telefonisch contact opnemen met de klantenservice. Op werkdagen zijn wij van 09:00 en 17:00 uur te bereiken op (+31)492-351236.

Waar kan ik terecht met een klacht?
Lekker en Meer.eu heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan. Heeft u een klacht over Lekker en Meer.eu? Stuur dan een email naar info@lekkerenmeer.eu en leg hierin duidelijk uit wat uw klacht is. Uw klacht wordt zo snel mogelijk in behandeling genomen en opgelost. U krijgt altijd een antwoord van Lekker en Meer.nl. Voor meer informatie kijk op Klachten.

Team Lekker en Meer